Yoga Rooster Soest

BELANGRIJKE MEDEDELING 

De overheid heeft opgeroepen dat alle sport en fitness gelegenheden tot 6 april dicht moeten om verspreiding van het Corona Virus te voorkomen.
Ik had nog zo gehoopt dat dit niet had gehoeven, maar helaas is de situatie zo ontwikkeld dat ook We Do Yoga haar sociale verantwoordelijkheid neemt om de deuren te sluiten.
Ik vind het echt heel vervelend dat jullie nu geen lessen kunnen volgen, vooral omdat júist yoga en meditatie nu een super goede ondersteuning voor welzijn is. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Mocht je vragen hebben, laat het me gerust weten via anne@wedoyoga.nl.
Ik kan niet wachten om weer lekker in de yogazaal met jullie te zitten!

Yoga Rooster

Nieuw Online Reserveringssysteem
We Do Yoga is online verhuist naar een nieuw systeem op een nieuwe site. De studio is hard gegegroeid, en de software die we gebruiken moest dus meegroeien!

Alle bestaande accounts zijn overgezet, met al je inschrijvingen en leskrediet.
Maar voor de veiligheid moet je wel eerst een nieuw wachtwoord aanvragen

stap 1: ga naar yoganodes.com/wedoyoga/

stap 2: klik op "Ben je al lid? Klik hier om in te loggen"

stap 3: klik op "Wachtwoord vergeten?"

stap 4: Vul je huidige email adres in, druk op de knop RESET WACHTWOORD
en je ontvangt een email om een nieuw wachtwoord in te stellen.

aanmelden voor lessen

We Do Yoga Lessen

In de yogalessen ligt de nadruk op het eren van je lijf door aandachtig te voelen wat het lijf ervaart met de bewegingen en ademhaling. Door je bewustheid te brengen op volle attentie, intentie en vriendelijkheid voor je lijf, zoeken we samen de uitdaging in kracht en de grenzen van soepelheid van je lichaam op.

Elke yogasoort is een andere ervaring en elke docent geeft op een unieke manier les. Het is altijd een goed idee om alle lessen en docenten eens uit te proberen om te ervaren wat het beste bij je past.

leer onze docenten kennen
hatha yoga soest

|  hatha yoga  |
zacht & bewegelijk

Hatha yoga is een rustige les waarin het verlengen van de spieren en een bewuste rustige ademhaling centraal staat.  Met Hatha leer je de ademhaling te gebruiken om rust in jezelf te vinden en spanning in je lijf los te laten.  Tijdens deze les werk je aan soepelere gewrichten en spieren en een goed doorbloed lichaam. Je kalmeert je zenuwstelsel en beoefent mindfulness.

lees meer
Kundalini yoga soest

|  kundalini yoga  | 
inspannend & meditatief

Kundalini yoga is een dynamische samenstelling van houdingen, fysieke oefeningen, ademhalen, meditatie, mantra zingen en ontspanning. De combinatie ervan stimuleert het klierensysteem, versterkt het zenuwstelsel en vergroot de long capaciteit; het is erg gericht op het loslaten van stress. Tijdens deze les werk je ook aan spierkracht, uithoudingsvermogen en het versoepelen van je rug.

lees meer
yin yoga soest

| yin yoga |
langzaam & inspannend

Yin yoga is een zachte les waarin de focus ligt op het bindweefsel; de fascia, pezen, banden en de gewrichten. Elke houding wordt 3-5 minuten volgehouden om bindweefsel de kans te geven te versoepelen. Tijdens deze les werk je aan spanning verminderen, flexibiliteit, je ademhaling verdiepen en het kalmeren van je zenuwstelsel.

lees meer
vinyasa yoga soest

| vinyasa yoga |
dynamisch & inspannend

Vinyasa yoga is een dynamische les waarin de beweging onafgebroken in een flow doorgaat op het ritme van de ademhaling. Tijdens deze les werk je aan spierkracht en spierverlenging. Ook werk je aan uithoudingsvermogen en train je je conditie, laat je spanning los en vergroot je je longcapaciteit.

lees meer
zwangerschapsyoga soest

| zwangerschapsyoga |
langzaam & ontspannend

Zwangerschapsyoga is een zachte les waarin het versterken en versoepelen van de rug, bekken en bovenbenen centraal staat. Het is een les om te verbinden met je veranderende lijf en de bijbehorende zwangerschaps kwaaltjes en ongemakken te verminderen zodat je meer kan genieten van je zwangerschap en kan voorbereiden op de bevalling.

lees meer
sadhana soest

| Mama & Baby Yoga |
herstellend & ontspannend

De Mama & Baby les is een fantastische manier voor (op)nieuwe moeders om sterk en ontspannen te blijven zonder een oppas te hoeven regelen. In deze les ontdek je veilige en makkelijke manieren om je hardwerkende lichaam te bewegen op een manier dat je tegelijkertijd je lichaam rekt, traint en interactief met je baby bezig bent.

lees meer
restorative yoga soest

| restorative slow flow yoga |
herstellend & ontspannend

Restorative Slow Flow is een rustige les om het zelfherstellende vermogen van je lichaam te ondersteunen. Voelen en rekken van het lichaam staan centraal om spanning en stress los te laten. Een kalme yogareeks (milde Hatha) wordt gecombineerd met houdingen die we langer vasthouden (Yin en rRestorative). Zo werk je aan een diepe ontspanning in spieren, bindweefsel én zenuwstelsel.

lees meer